5 Mayıs 2014 Pazartesi

Yol Mu Dayanır? Şehit Türküsü Mekke

https://twitter.com/kanaryamfenerli __/\/\____________/\/\_____________ KANARYAM █▓▒░▒▓█ FENERLİ ¯¯¯¯¯¯\/\/¯¯¯¯¯¯¯¯¯\/\/¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ÖMER KARAOĞLU İLAHİLERİ Yol Mu Dayanır? Yağmur düştü yolumuza Dolu kar vurdu Dolu kar vurdu Yiğit yiğide yanaşmak Yine kar oldu Yine kar oldu Gönül gönüle değince yol mu dayanır Hey dost, yol mu dayanır? Gönül gönüle değince yol mu dayanır Hey dost, yol mu dayanır? Arif olan söylemişti "bu yol çetindir!" "bu yol çetindir!" Gözümün nuru peygamber O da yetimdir O da yetimdir omuz omuza verince yol mu dayanır Hey dost, yol mu dayanır? omuz omuza verince yol mu dayanır Hey dost, yol mu dayanır? Zaman sevdamıza gebe Asla bükülme Asla bükülme Elbet bu yol düze çıkar Sakın dökülme Sakın dökülme Dönüp hakk'a yürüyünce yol mu dayanır Hey dost, yol mu dayanır? Dönüp hakk'a yürüyünce yol mu dayanır Hey dost, yol mu dayanır? Adı İçin Yaşamak Yasamak, adi icin yasamak Her nefeste adini solumak Ve dusmek adi icin bin kere Ve dusmek sevdasiyla topraga Kusanmak ortusuyle imanin Karardir, yoluna gonul vermek Korkudur umuduyla beslenen Ozlemdir, adi icin kavusmak Doğ Ey Güneş Her eylem yeniden diriltir beni Nehirler duslerim gol kenarinda Dog ey gunes erit tastan adami Ve kurut taslari diken elleri Kurtulus haberi olsun dunyaya Ayirma ustumden bir an golgeni Babamin golgesi koruyor beni Oh ne guzel sehir, bu eski sehir Ey deprem gel yetis bu sehirlerin Dogayi carpitan konumlarina Donustur ey kalbim bahceli eve Anlami ezen o makinalari Gün Doğanda Gün doganda gün batanda Göklerin sonsuzlugunda Daglarin doruklarinda Kudretini görüyorum Kudretine hayran olup Önünde diz cöküyorum Ucan kusta bulutlarda Yagmurdan sonra toprakta Balarisinda yaprakta Kudretini görüyorum Kudretine hayran olup Önünde diz cöküyorum Hesap Sor Bana Sözleri Kalk ayaga,hesap sor bana Sevgin yalniz Allah'a Sevgim yalniz Allah'a Sevgiyle guleryuzle Hesap sor bana (Bilgi ver bana) Barinaklardan,siginiklardan Sevgiyle sana gelen Sevgiyle bana gelen Kucak acan dertlilerden(Mazlumlardan) Hesap sor bana (Bilgi ver bana) Derdim derdimdir,kalbim kalbinle Sevdamiz ayni sevda Kavgamiz ayni kavga Hudutlardan(Denizlerden)otesinden Hesap sor bana (Bilgi ver bana) La İlahe İllallah Bir avuctuk biz goklere sigmayan Bir avuctuk biz cennete susayan Dusmez dilimizden sokulmez kalbimizden En kutlu sozdur bu La ilahe illallah La ilahe illallah Yar oldun gonlume, sevgi ektin icime Tevhid binasinda gonlum gonlun ustune Dusmez dilimizden sokulmez kalbimizden En kutlu sozdur bu La ilahe illallah La ilahe illallah Alnimizin akli zalime kabus olur Mazlumun cani yansa ahi biz edokunur Dusmez dilimizden sokulmez kalbimizden En kutlu sozdur bu La ilahe illallah La ilahe illallah Mekke Karanligin ortasinda Parlayan bir gunes gibi Imanin dogdugu sehir Mekke mekke guzel sehir Donecegiz, donecegiz Vahyin kalbi donecegiz Gelecegiz, gelecegiz Mekke bir gun gelecegiz Bir kus olsam ucsam sana Suzulsem sokaklarina Cigdem olsam, cicek acsam Kavuran o topraginda Senden uzak kalabilmek Taslar gibi yurek ister Zalimin eline koymak Zulum olmakliga yeter Kavrar yurek, kalkar bilek Sana ıbrahimler gerek Eteginde her bir yurek Bir gun haykiracak lebbyk Özlem Hasret kafesindeki düsüncelerim Yürüyün kardesim diyarina Ümit yellerim ve sevda güvercinim Neyler sehidim inci tahdinda Söyleyin ona kardesin özler seni Konugu oldun düslerinin Ikram edermis sana hasretlerini Billuru oldun gozlerinin Ah,diyor deyin,ah bende olabilsem Simdi kardesimin yaninda Sarilsam ona ve yüzüm sürüversem Komsu olsam inci tahdinda Sorulur Esir olmus bileklerimiz, elimiz, ayagimiz Esir olmus goren gozumuz, isiten kulagimiz Bir gun daglar, yurur daglar Bir gun gunes fersiz kalir Tum yildizlar dokulur yere Yer soyler haberini Adimlar bin meydana yonelir Bedenler tas kesilir Sorulur bir gun Sorulur bir bir Sorulur bir gun, sorulur Alip gunesi goturmusler burdan uzaklara Kucumen cocuklarimizi komuslar hep gunessiz Sızı İlimiz var o diyarda Garip kaldık o dağlarda El uzatmış elimize Buna canmı dayanır Söndürdüler odumuzu Kopardılar gülümüzü Rabbim güldür yüzümüzü Buna canmı dayanır İlimiz var o diyarda Garip kaldık o dağlarda El uzatmış elimize Buna canmı dayanır Söndürdüler odumuzu Kopardılar gülümüzü Rabbim güldür yüzümüzü Buna canmı dayanır Şehit Türküsü Sehit tahdinda Rabbe gülümser Ah binlerce canim olsaydi der sehit tahdinda Rabbe gülümser Canin bedeli bir sofradan yer Ümitsiz olmaz Sevdasiz olmaz Daglari oyup zindan etseler Allah nurunu söndüremezler Daglari oyup zindan etseler Davamin onune gecemezler Yarasiz olmaz Cilesiz olmaz Sehitsiz olmaz Kurbansiz olmaz Sehit tahdinda Rabbe gulumser Ah binlerce canim olsaydi der Sehit tahdinda Rabbe gulumser Canin bedeli bir sofradan yer Karanlik ölür Zulumat ölür Gözler önünde Ve ölüm ölür Anladim artik Uhud ve Bedir Ve ümit,sevda,sehadet nedir Soludum kabri,mahser anini Ümidi,sehidi ve sevdayi. Toprak Butun varim toplasam, sonra varsam topraga Senin caginla olsam, senle girsem topraga Bulsam ve anlasam bir bir ayak izlerin Opsem opsem ve sonra kardes olsam topraga Kutlu ayaklarinidir degdi diye sevgili Yalniz Allah adina bir kapansamtopraga Incinmesin diye sen, taslara dikenlere Diz cokup de onunde bir set olsam topraga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

https://twitter.com/kanaryamfenerli